Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Samsun Valiliği
T.C. Samsun Valiliği
T.C. Samsun Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Vali Yrd. Görev Dağılımı Valilik Birimleri Tarihçe Mevzuat Etik Kurulu İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik
  • SAMSUN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Açık Kapı
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Dosyalar
  • İLETİŞİM
°C
18
Ağustos2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
    • Vali Yrd. Görev Dağılımı
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Etik Kurulu
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
  • SAMSUN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Açık Kapı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Dosyalar
  • İLETİŞİM

İL KOORDİNASYON KURULU 2017 YILI 2. DÖNEM TOPLANTISI SAYIN VALİMİZİN BAŞKANLIĞINDA GERÇEKLEŞTİRİLDİ

        Samsun İl Koordinasyon Kurulu 2017 yılı 2. dönem toplantısı Valimiz Sayın İbrahim ŞAHİN başkanlığında, 04.04.2017 Salı günü saat 14.00’de Büyükşehir Belediyesi SASKİ Genel Müdürlüğü toplantı salonunda gerçekleştirildi.
 
        İl Koordinasyon Kurulu 2017 2. dönem toplantısının açılış konuşmasını yapan Valimiz Sayın İbrahim ŞAHİN ’’Bu toplantıda Mart 2017 itibariyle, yatırımcı kurum ve kuruluşlardan ve belediyelerden alınan raporlara göre ilimizdeki yatırımların gerçekleşme durumları görüşülecektir. Bu kapsamda kurumlarımız, sunumlarında 2017 yılı programlarında gerçekleştirmiş oldukları projeler hakkında bilgi vereceklerdir. 
 
        İl Koordinasyon Kurulu toplantısı için yatırımcı kurum ve kuruluşlardan ve belediyelerden alınan raporlara göre,  Mart 2017 itibariyle ilimiz genelinde yatırımcı kurum ve kuruluşlara ait 1.011 proje bulunmakta olup, bunun 642’si yatırımcı kurum ve kuruluşlarınca, 369’u belediyelerimizce yürütülmektedir.
 
        Bu projelerin toplam maliyeti 5 milyar 443 milyon liradır. Bu projelere 2017 yılında 1 milyar 416 milyon lira ödenek tahsis edilmiştir. Uygulama sonucunda bu ödenekten 230 milyon lira kullanılmıştır. Nakdi gerçekleşme oranı % 16’ya tekabül etmektedir. Bu kapsamda, il genelinde genel ve özel bütçeli kuruluşlar ile belediyelerin yürüttüğü 1.011 projeden 60’ı dönem sonu itibariyle (Mart ayı sonu itibariyle) tamamlanmış, 454’ü yıllara sari olarak devam etmekte, 248’i ihale aşamasına gelmiş olup 249 projeye ise henüz başlanmamıştır.
 
        Zamanı iyi değerlendirmek bakımından, kurumların sunumlarında yatırımlarına ilişkin varsa sorun-darboğazlar ile koordinasyonu gerektiren hususlara yer vermeleri, geçmiş yıllarda biten yatırımlar ve ayrıntılardan kaçınmaları toplantının amacına uygun olacaktır. Ayrıca, yapılacak olan yatırımların zamanında tamamlanması konusunda yatırımcı kuruluşlarımızın işbirliği ve koordinasyon içerisinde çalışmaları ve herhangi bir sorunla karşılaşıldığında Valilik Makamını bilgilendirmeleri önem arz etmektedir.
 
        Değerli Arkadaşlar; Biliyorsunuz, Türkiye’de ilk olan bir çalışma yürütüyoruz. İlimize yapılan Lojistik Köy ile ilgili Türkiye’de bu düzeyde bir lojistik merkezi yok. Olmadığı içinde ilimizde böyle bir çalışma yapalım dedik. Bu Lojistik Köy projesi ilimize büyük anlamda ivme kazandıracak ve sınıf atlatacaktır. Lojistik Köy inşaat çalışmaları şu an itibariyle % 50’yi geçmiş durumdadır. Bu proje Avrupa Birliğinin bu kapsamda en büyük projesidir. Bunun bir şekilde biliniyor olması gerekiyor. Bu Lojistik Köyümüz yapıldığında büyük bir istihdam kapısı olacaktır. Samsun marka şehir olma yolunda büyük ilerlemeler kat ediyor. İş adamlarımızın Samsun’da bir-iki-üç-yedi-yirmi veya ne kadar kişi çalıştırabiliyorlarsa o kadar istihdam sağlaması gerekiyor. Bu Lojistik Köy inşaatının çok ciddi anlamda mesafe kat ediyor olması, Rusya ile ilişkilerin artıyor olması dolayısıyla ithalat ve ihracatla ilgili olarak bu merkez çok önemli bir fonksiyon üslenecek. Bunun profesyonelce yönetimi sağlanabilirse hem çok sağlıklı çalışacak, hem de bir o kadar istihdam konusunda rakamları çok hızlı bir şekilde büyütecek.
 
        Toplu açılış törenine katılmak üzere ilimizi ziyaret eden Sayın Cumhurbaşkanımızın ilimizden ayrılırken duyduğu memnuniyeti sizlerle paylaşmak istiyorum. Sayın Cumhurbaşkanımız gerçekten ilimizden çok memnun ayrıldı. Çok keyifli ve sorunsuz bir program oldu. Bundan dolayı emeği geçen bütün arkadaşlarıma teşekkürlerimi ve tebriklerimi iletmek istiyorum. Ankara-Samsun hızlı tren çalışması proje ihaleleri işler hızlı olsun diye üçe bölünmüştü. İhaleler yapıldı, projeler bitmek üzere. Son ayağı olan Merzifon-Samsun arası 170 kilometrelik dilimiyle ilgili proje ihalesi bitti. Projeler bittikten sonra ihaleye çıkılacak. İnşallah Samsun’dan hızlı trene binen vatandaşlarımız Ankara’ya ve bağlantısı olan diğer illere varma şansı olacak.
 
        Bizim hedefimiz umarım ki, 2023 yılında Samsun’dan Ankara’ya ve diğer bağlantılı illere hızlı tren ile ulaşırız. Samsun’un taşımacılık konusunda çok şanslı bir yerde olduğunu hepimiz biliyoruz. Çünkü Samsun demir, kara, hava ve deniz yolu olmak üzere dört ulaşım aksını bünyesinde barındıran Karadeniz Bölgesinde tek il, Türkiye’de de dört ilden birisidir. Biz bu ulaşım yollarımızı çok iyi değerlendirmemiz gerekiyor. 2017 yılının yatırımlar açısından başarılı bir yıl olmasını temenni eder, çalışmalarınızda başarılar diler, hepinizi sevgiyle, saygıyla ve muhabbetle selamlarım.”dedi.
 
        Valimiz Sayın İbrahim ŞAHİN’in konuşmasının ardından Büyükşehir Belediyesi Daire Başkanı Abdullah GÖKBİLGİN, Samsun Lojistik Merkezi projesi hakkında, yatırımcı kamu kurum ve kuruluşlarının yetkilileri ise kurumlarında yapılan çalışmalarla ilgili olarak birer sunum gerçekleştirdi.
 
        İl Koordinasyon Kurulu toplantısına ayrıca,  Vali Yardımcısı Recep YÜKSEL, Hasan ÖZTÜRK, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Sait BİLGİÇ, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa YURT, İl Planlama ve Koordinasyon Müdürü Nevzat İŞLER, ilçe kaymakamları, ilçe belediye başkanları ile yatırımcı kurumların bölge ve il müdürleri katıldı.
 
 
 
        
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi İlan Portalı
  • Resmi Gazete
  • Teknofest
Kale Mahallesi Atatürk Bulvarı No:185 Hükümet Konağı 55030 İlkadım/SAMSUN
+90 (362) 431 64 75
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız