Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Samsun Valiliği
T.C. Samsun Valiliği
T.C. Samsun Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Vali Yrd. Görev Dağılımı Valilik Birimleri Tarihçe Mevzuat Etik Kurulu İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik
  • SAMSUN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Açık Kapı
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Dosyalar
  • İLETİŞİM
°C
31
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
    • Vali Yrd. Görev Dağılımı
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Etik Kurulu
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
  • SAMSUN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Açık Kapı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Dosyalar
  • İLETİŞİM

OKA 2018 OCAK AYI TOPLANTISI AMASYA’DA GERÇEKLEŞTİ

Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu toplantısı, 19.01.2018 Cuma günü saat 14.30'da, Amasya Valiliği toplantı salonunda, OKA Dönem Başkanı Valimiz Sayın Osman Kaymak'ın başkanlığında gerçekleştirildi.
 
Valimiz Sayın Osman Kaymak'ın son kez Ajans Yönetim Kuruluna Başkanlık edecek olmasından dolayı, Tokat Valisi Dr. Ömer Toraman ve Amasya Valisi Dr. Osman VAROL hediyelerini takdim ederek, hizmetlerinden dolayı teşekkür ettiler.
 
Valimiz Sayın Osman Kaymak’ın yaptığı açılış konuşmasında, “Değerli Yönetim Kurulu Üyeleri ve Saygıdeğer Basın Mensupları, Amasya, Çorum, Samsun ve Tokat illerinden oluşan bölgemizde başta kamu kurum ve kuruluşları olmak üzere yerel yönetimlerimiz, üniversitelerimiz, sivil toplum kuruluşları, özel sektör ve diğer ilgili aktörlerin birbirleriyle işbirliğini geliştirerek bölgemizin gelişmesini sağlamak amacıyla çeşitli çalışmalar yürüten Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı’nın (OKA) 2018 yılı ilk Yönetim Kurulu toplantısını gerçekleştirmek ve Kurumumuzun gündemindeki konuları görüşmek üzere toplanmış bulunuyoruz.
 
Değerli Yönetim Kurulu Üyeleri, Bilindiği üzere Ajansımızda Yönetim Kurulu Başkanlığı görevi alfabetik sıraya göre ve birer yıl olmak üzere bölgemizdeki 4 ilimizin Sayın Valileri tarafından yerine getirilmektedir. Bugün burada 2017 yılı boyunca Samsun Valiliği olarak yürüttüğümüz bu görevi 2018 yılı boyunca yürütmek üzere bu toplantıdan sonra çok Saygıdeğer Tokat Valimiz Dr. Ömer Toraman Bey'e devredeceğiz. Bu noktada, başta Yönetim Kurulu üyelerimiz ve Kalkınma Kurulunda görev yapan kurum ve kuruluş temsilcileri ile Ajans personeli olmak üzere Kalkınma Ajansımız tarafından kuruluşundan bugüne kadar başarıyla yürütülen tüm çalışmalarda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Bundan sonra da Ajansımızın çalışma ve hizmetlerinin aynı hızla ve daha büyük başarılarla devam edeceğine inanıyorum.
 
Bu meyanda, Samsun Valiliği olarak dönem başkanlığını yaptığımız 2017 yılını değerlendirecek olursak; Ajansımızın araştırma, raporlama, bölge tanıtımı, iş birliği olanaklarının geliştirilmesi ile bölge kaynaklarını harekete geçirecek mali destek programları kapsamında proje teklif çağrısı, teknik destek ve güdümlü proje desteği ile Bölge Kalkınmasına önemli katkılarda bulunduğunu söyleyebiliriz.
 
2016 yılında ilan ettiğimiz proje teklif çağrısı olan “Turizmin Geliştirilmesine Yönelik Küçük Ölçekli Altyapı Yatırımlarına Mali Destek Programı” kapsamında Amasya, Çorum, Samsun ve Tokat’tan toplam 26 başvuru ile sözleşme imzalanmıştır. 2016 yılında sözleşmesi imzalanmış olan projeler 2017 yılında devam etmiş,  2018 yılı ortalarında ise tamamlanacaktır. Böylece amacının TR83 Bölgesinin kalkınma potansiyelini harekete geçirerek yerel yönetimlerin güçlendirilmesine, kentsel dokuların korunması, geliştirilmesi ve restorasyonu ile turizme yönelik kentsel altyapının iyileştirilmesine katkı sağlamak olan proje ile 17,2 milyon TL Ajans desteği ile beraber, bölgede 35,3 milyon TL’lik yatırım gerçekleştirilmiş olacaktır.
 
2017 yılında, 2 adet mali destek programının hazırlık çalışmaları yürütülmüş ve 27 Aralık 2017 tarihinde 2017 ve 2018 yılı bütçesinden finanse edilmek üzere kar amacı gütmeyen kurum ve kuruluşlar için “Turizmin Geliştirilmesine Yönelik Küçük Ölçekli Altyapı Yatırımlarına Mali Destek Programı” ve “Organize Sanayi Bölgelerinde (OSB) Ortak Üretim Altyapısının İyileştirilmesi Mali Destek Programı” ilan edilmiştir. Programlar kapsamında Bölgemizden uygun proje başvurularını bekliyoruz. Başarılı projelere aktarılacak kaynaklar neticesinde OSB’lerin elektrik, su, kanalizasyon, doğalgaz, arıtma tesisi, yol gibi donatıları geliştirilmiş; laboratuar, eğitim tesisi, ihracat merkezi gibi ortak kullanım alanları oluşturulmuş olacak. Ayrıca turizm alanında doğal, kültürel ve tarihi değerlerin erişilebilirliği, bilinirliği artırılacak, bu değerlerin sürdürülebilirliği sağlanacaktır.
 
Ajansımız ayrıca, Doğu Karadeniz Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı ile işbirliği içerisinde yürütmekte olduğu Yeşil Yol Güzergâhındaki Kültür-Turizm ve Altyapı Yatırımlarının Desteklenmesi Mali Destek Programı kapsamında Samsun ilinden uygun proje başvurularının kendisine sunulması amacıyla 27.12.2017 tarihi itibari ile ilana çıkmış bulunmaktadır. Yeşil Yol Güzergâhındaki Kültür-Turizm ve Altyapı Yatırımlarının Desteklenmesi Mali Destek Programı için 862.500 TL; kaynak öngörülmüştür.
 
2017 Yılı teknik destek Programı kapsamında 28 adet proje ile sözleşme imzalanmış olup eğitimlerin bir kısmı tamamlanmış olup, bir kısmı ise takvim süresince gerçekleştirilmektedir. 2017 Yılı Kasım / Aralık ayı başvurularının sonuçları 2018 Yılı Ocak ayında açıklanacağı için desteklenen proje sayısı daha da artacaktır. Ajansımızın 2017 yılında Güdümlü Proje Destekleri de devam etmiştir. Amasya Yeşilırmak Kauçuk Bendi, Rekreasyonel Alanların Oluşturulması, Yenilenebilir Enerji Eksenli Gelişim Projesi bitme aşamasındadır. Ajansımızın bu projeye sağladığı hibe miktarı 7 milyon TL olup toplam proje bütçesi 16,1 milyon TL’dir.
 
2017 yılında başlayan diğer güdümlü projelerimiz ise Samsun Büyükşehir Belediyesi tarafından sunulan Kızılırmak Deltası Doğal Yaşam Eksenli Kalkınma Projesi, 9 Mayıs 2017 tarihinde imzalanmış ve uygulanmaya başlanmıştır. Kızılırmak Deltası’nın koruma ve kullanma dengesi dikkate alınarak; doğal yapısının, ekolojik özelliklerinin ve biyolojik çeşitliliğin korunması ve geliştirilmesi için gerekli tedbirlerin alınması, geliştirilmesine katkı sağlayacak faaliyetlerin yapılması ve desteklenmesi, su kuşları ile alandaki diğer canlıların ve doğal yaşam unsurlarının korunmasına ve sürekliliğinin sağlanmasına yönelik altyapı ve üstyapı çalışmaları yapılacaktır. Ayrıca, Kızılırmak Deltası Sulak Alanı ve Kuş Cennetinin UNESCO Dünya Miras Listesine girmesi için gerekli hazırlık faaliyetlerinin  gerçekleştirilmesi hedeflenmektedir. Ajansın hibe katkısı yaklaşık 4.950.000 TL olan projenin toplam bütçesi 6.995.000 TL’dir.
 
2017 yılının sonunda imzalanan ve 2018 yılından itibaren uygulanacak olan bir diğer proje ise “ Buzağı Can Sütü Projesi”dir.24 ay sürmesi planlanan Buzağı Can Sütü Projesi ile Samsun Büyükşehir Belediye Başkanlığı (Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı), Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı (OKA), Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) TR83 Bölgesi İlleri Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlükleri, Samsun-Sinop Veteriner Hekimler Odası, TR83 Bölgesi İlleri Damızlık Sığır Yetiştiricileri Birlikleri, Atakum, İlkadım, Canik ve Bafra İlçeleri Süt Üreticileri Birlikleri bir araya gelerek ülkemizde ilk kez bölgesel hastalıklara karşı antikor ihtiva eden, raf ömrü uzunluğu, kalitesinin önceden belirlenmiş olması ve uygulama kolaylığı gibi pek çok avantaj sağlayan kolostrum ikame tozunun üretilerek, üreticilere dağıtımı, her ilçede ve mümkün olduğunca köylerde yapılacak yoğun eğitimlerle ağız sütünün önemi ve güncel buzağı yetiştirme standartları konusunda kalıcı farkındalık oluşturulması ve kolostrum ikame tozunun gerekli olduğu durumlarda rutin üreticilik uygulamaları kapsamına alınması ile buzağı kayıplarının %5-7 düzeyinde düşürülmesi, böylece bölge hayvancılığının karlılık oranının önemli ölçüde arttırılarak tahmini yıllık 100.000.000 TL ekonomik kazanç oluşturulması hedeflenmektedir.
 
2017 yılında uygulamasına başlanan Güdümlü Projelerimizden, “Tokat Tarihi Meydan Çarşısı’nın Turizm Cazibe Alanına Dönüştürülmesi” projesinde ise Tokat Meydan Bölgesinde alanın tarihi kimliğindeki niteliğine bağlı olarak; mekânsal düzenlemelerin yapılarak, ekonomik ve sosyal olarak kentle yeniden bütünleşmesini sağlayacak bir cazibe merkezi oluşturmak amaçlanmaktadır. Ajans katkısı 7 milyon TL olan projenin toplam bütçesi 10 milyon TL’dir.
 
Ajansımız, yatırımcı bir kamu kurumu olmamakla birlikte yürüttüğü finansal destek mekanizmaları ile yalnızca hibe veren bir kurum olmayıp, AB hibeleri ile Bölgeye yatırım çekilmesinde de katalizör görevini üstlenmektedir.  Aynı zamanda AB hibelerinden azami ölçüde faydalanmaktadır. Bu çerçevede Ajansımızın Bölgesel Rekabet Edebilirlik Operasyonel Programına sunduğu 8 milyon avro bütçeli Orta Karadeniz Bölgesi Rekabetçiliğinin Arttırılması Projesi 2017 yılında tamamlanmış olup 52 milyon avro bütçeli Samsun Lojistik Merkezi Projesi ile ilgili çalışmalarda son aşamaya gelinmiştir. Ayrıca, bu yıl içerisinde her biri 300 bin avro bütçeli Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı Kayıt dışı İstihdamla Mücadele Ediyor-2 Projesi ve TR83 Bölgesinde Endüstriyel Tasarım Alanında Genç İstihdamının Artırılması Projesi de başarıyla sonuçlandırılmıştır.
 
"Akıllı Uzmanlaşma Stratejisi" (S3) 23 Şubat 2017 tarihinde Samsun’da düzenlenen konferans ile ulusal ve uluslararası paydaşlarımızla paylaşılmıştır. "Akıllı Uzmanlaşma Konferansı ile paydaşlarımız arasında konu ile ilgili farkındalığı artırmak hem de diğer Kalkınma Ajansları ve Üniversitelere de yaygınlaştırılmasını sağlamak amaçlanmıştır. “Samsun Sağlık Endüstrisi Zirvesi” 3-4 Ekim 2017 tarihinde gerçekleştirilmiştir. Ulusal ve uluslararası katılımcıların yer aldığı bu zirvedeki ana hedefler, Samsun sağlık endüstrisi ve medikal ekipman sektörünü tanıtmak, Samsun'da medikal aletler kümelenmesinin ulusal ve uluslararası düzeyde bilinirliğini artırmak; ulusal ve uluslararası pazarlarda işbirliklerini ve ilişkileri tesis etmek olmuştur.
 
2017 yılındaki başarılı etkinliklerimizden birisi de Yöresel Ot Yemekleri Festivali’dir. Samsun’un yöresel otlarını ve ot yemeklerini tanıtmak amacıyla gerçekleştirdiğimiz bu etkinliğe destek vermeye ve Körfez Ülkelerinde gerçekleştirilen turizm tanıtım fuarlarına katılmaya 2018 yılında da devam edeceğiz. Bu yıl, 4 ilimiz için de il sektörel eylem planları çalışmaları kapsamında Bölge illerimizdeki ilgili kurumların ve üniversitelerimizin ortak çalışmasıyla, ilgili paydaşların katıldığı çalışmalara devam ettik; 2018 yılında bu çalışmaları neticelendirmek önemli hedeflerimizden birisi olacaktır.
 
2018 yılı, geçmiş çalışma dönemlerinde de olduğu gibi, başta Bölge Planı (YHGP) ve Ajans Stratejik Planı olmak üzere bunların ışığında oluşturulan Orta Karadeniz Yenilik Stratejisi, Sivil Toplumun Geliştirilmesi Stratejisi, Akıllı Uzmanlaşma Stratejisi ve Akıllı Şehir Stratejisi gibi referans belgeler kapsamında bölgesel kalkınmada uygulama alanları ve araçlarının çeşitlendirildiği ve bölgemizin ekonomik ve sosyal açıdan sorunlarına pratik çözüm önerilerinin hayata geçirildiği bir yıl olacaktır.
 
2018 yılında Akıllı Uzmanlaşma Stratejisi’nde belirlenen "Lojistik", "Tarımsal Gıda", "Mavi Ekonomi", "İleri Mühendislik" ve "Akıllı Şehir" alanlarında faaliyet gösteren işletmelerin kapasitelerinin güçlendirilmesi; işletmelerin teknoloji/yenilik düzeyi uyum yeteneklerinin artırılması; bölgenin girişimcilik kapasitesinin artırılması; kümelenmeler yoluyla işletmeler arasındaki değer tedarik zincirlerinin geliştirilmesi; bölgenin öncelikli alanlarında yatırım çekilmesi ve yatırım ortamının iyileştirilmesi; sanayi ve üretim merkezlerinin altyapılarının iyileştirilmesi ve üniversite kamu sanayi işbirliğinin artırılması yönünde bir hedef belirlenmiştir. Bu bağlamda, Teknik Destek ve Fizibilite Desteği uygulamaları, güdümlü proje desteği gibi alt programların yanında AB projeleri gibi dış kaynaklı projeler ve tasarlanan faaliyetler ile bu stratejik tercihe yönelik müdahaleler hayata geçirilecektir. Bu doğrultuda Akıllı Uzmanlaşma Sonuç Odaklı Programı uygulanacaktır.
 
2018 yılında bir diğer stratejik tercih olarak yine Akıllı Uzmanlaşma Stratejisinde tanımlanan "Turizm" sektörüne yönelik olarak bütünsel bir yaklaşımla bölgemizin ulusal ve uluslararası alanda tanıtımını ve bilinirliğini artırmaya yönelik faaliyetler gerçekleştirmek maksadıyla yurtiçinde ve yurtdışında çok taraflı ilişkiler geliştirmek suretiyle faaliyetler yürütülecektir. Bölgesel turizm değerlerinin tanıtımı ve bunun turizm odaklı yatırımların artırılması amacıyla gerçekleştirilecek bu faaliyetler ile 2018 yılı ve sonrası dönem, bölgenin yazılı, görsel, sosyal ve dijital mecralarda yenilikçi araçlar geliştirilerek daha etkin tanıtımı yönünde çalışmaların yoğunlaşacağı bir dönem olacaktır.
 
Özetle, 2018 yılı Ajansımızın bölgemizin potansiyelini harekete geçirmek için paydaşlarla ilişkilerin pekiştirildiği; aynı zamanda tanıtım faaliyetlerinin ve kurumsal ilişkilerin geliştirileceği bir yıldır. Bu çalışma yılında Ajansın tanınırlığını, etkinliğini artırmak ve katılımcı politikaları pekiştirmek, Bölge’nin dışa açılmasını sağlamak ve potansiyelini harekete geçirmek üzere öncü faaliyetler yürütülecektir.
 
Değerli Yönetim Kurulu Üyeleri, Son olarak, bu toplantı vesilesiyle Yönetim Kurulu toplantımıza katılan Sayın Valilerimize, Belediye Başkanlarımıza, İl Genel Meclisi Başkanlarımıza ve Ticaret ve Sanayi Odası Başkanlarımıza katılım ve desteklerinden dolayı; ayrıca, ev sahipliğinden dolayı Amasya Valimiz ile Belediye Başkanımıza bir kez daha teşekkür ediyor ve Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu toplantımızın bölgemiz için hayırlı olmasını ve başarılı çalışmalara vesile olmasını diliyoruz.” dedi.
 
Toplantıya ayrıca, Amasya Valisi Sayın Dr. Osman Varol, Tokat Valisi Sayın Dr. Ömer Toraman, Çorum Valisi Sayın Necmeddin Kılıç, Amasya Belediye Başkanı Cafer Özdemir, Tokat Belediye Başkanı Eyüp Eroğlu, OKA Genel Sekreteri Mevlüt Özen,  Amasya İl Genel Meclis Başkanı Mustafa Çittir, Çorum İl Genel Meclis Başkanı Halil İbrahim Kaya, Tokat İl Genel Meclis Başkanı Adem Dizer ve Amasya TSO Başkanı Murat Kırlangıç ve diğer üyeler katıldı.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi İlan Portalı
  • Resmi Gazete
  • Teknofest
Kale Mahallesi Atatürk Bulvarı No:185 Hükümet Konağı 55030 İlkadım/SAMSUN
+90 (362) 431 64 75
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız